REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Parkartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties zmienia obiekty handlowe ECHO na M Park
LCP Properties rozpoczął proces strukturyzacji swojego portfela, wprowadzając oficjalnie markę M Park. W ramach pierwszego etapu rebrandingu, LCP wytypowało do zmian 20 spośród łącznie ponad 95 swoich istniejących na terenie kraju projektów. W przypadku trzech z nich, dotąd funkcjonujących pod nazwą Echo – w Tarnowie, Radomiu oraz Piotrkowie Trybunalskim, proces ten został zakończony. Pierwszy etap zmian wizerunkowych w ramach portfela LCP potrwa do końca bieżącego roku.
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce
Poznań, Żagań i Brzeziny to trzy kluczowe projekty, które obecnie prowadzi Genesis Property. Prace na tych budowach przebiegają zgodnie z harmonogramem. Inwestor prowadzi obecnie 15 projektów, o łącznej powierzchni około 70 000 GLA.
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektów
Obecnie w Polsce funkcjonuje 260 dużych parków handlowych (o GLA powyżej 5 000 mkw.) o łącznej powierzchni 2,9 miliona mkw. GLA. Szybki rozwój tego formatu podwoił jego udział w nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce do 18%, z zaledwie 9% w 2010 roku.
W Polsce otwarte zostaną trzy nowe parki handlowe Multiboxartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce otwarte zostaną trzy nowe parki handlowe Multibox
Budrem, właściciel sieci parków handlowych Multibox, we współpracy z agencją BOIG, wkrótce uruchomi kolejne trzy projekty w strategicznych lokalizacjach. Inwestor stawia na polskie miasta średniej wielkości: Ostrów Wielkopolski (woj. wielkopolskie), Milicz (woj. dolnośląskie), Sochaczew (woj. mazowieckie).
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
Trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Inwestor, KG Group powiększa centrum handlowe Atut Ruczaj w Krakowie o 25 tys. mkw. W ramach rozbudowy powstanie 20 nowych lokali handlowo-usługowych. Powstanie też nowy market francuskiej firmy Leroy Merlin.
W Sycowie rusza budowa Smart Parku artykuł
Pokaż artykuł
W Sycowie rusza budowa Smart Parku
Projekt parku handlowego Smart Park w Sycowie uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę. Powierzchnia najmu w kompleksie wyniesie sumarycznie ok 10 000 mkw. GLA. Inwestor planuje realizację inwestycji w dwóch etapach. Stopień komercjalizacji projektu przekroczył poziom 80%.
W Poznaniu kończy się wyburzanie jednego z największych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu kończy się wyburzanie jednego z największych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce [FILM]
Jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w stolicy Wielkopolski i w Polsce znika z mapy handlowej. Galeria Malta w Poznaniu jest w trakcie końcowych prac wyburzeniowych. Nieruchomość zostanie przygotowana pod przyszłą, nową inwestycję.
MM Nieruchomościfirma
Pokaż firmę
MM Nieruchomości
KEN 47/37
MatchOffice Polskafirma
Pokaż firmę
MatchOffice Polska
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Apartamenty Przy Agorze 6inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Przy Agorze 6
Warszawa, Bielany, Przy Agorze 6
Apartamenty Staromiejskieinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Staromiejskie
Lublin, Karmelicka 7
[Olsztyn] Olsztyńska Alfa zostanie zmodernizowanaartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Olsztyńska Alfa zostanie zmodernizowana
Jeszcze w tym roku Centrum Handlowe Alfa, zlokalizowane w samym centrum Olsztyna, przejdzie gruntown...
W Krakowie trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj
Inwestor, KG Group powiększa centrum handlowe Atut Ruczaj w Krakowie o 25 tys. mkw. W ramach rozbudo...
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Trwa przebudowa Wrocław Fashion Outlet
Znajdujące się przy ul. Granicznej, centrum handlowe Wrocław Fashion Outlet jest w trakcie trwającej...
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowychartykuł
Pokaż artykuł
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowych
Miniony rok był dla CPI Property Group (CPIPG) w Polsce – jednego z wiodących właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych – okresem utrzymania wysokiej aktywności w wynajmie powierzchni biurowych i handlowych, mimo wyzwań rynkowych.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów.
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacjeartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
REKLAMA